niedziela, 01 marzec 2015 11:32

From Dusk Till Down (2014 - 2016) Zakończony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

 

 


 OPIS


 "Od zmierzchu do świtu" to amerykański serial dla miłośników horrorów wyprodukowany przez Roberta Rodrigueza. Jest częścią filmowej sagi przeznaczonej bezpośrednio dla użytkowników kina domowego, opartą na komiksie i kultowej produkcji kinowej "Od zmierzchu do świtu". Serial opowiada więcej o losach braci Gecko, Setha i Richiego, rodziny Fullerów oraz Santanico Pandemonium. "From Dusk Till Dawn: The Series" zadebiutowało 11 marca 2014 roku na stworzonym przez Rodrigueza kanale telewizyjnym El Rey.

{tab=Sezon 3}


 SEZON 3


ODCINEK 10 (03-11-2016)

 


ODCINEK 09 (29-10-2016)

 


ODCINEK 08 (30-10-2016)

 


ODCINEK 07 (12-10-2016)

 


ODCINEK 06 (30-10-2016)

 


ODCINEK 05 (01-10-2016)

 


ODCINEK 04 (22-09-2016)

 


ODCINEK 03 (17-09-2016)


ODCINEK 02 (12-09-2016)

 


ODCINEK 01 (12-09-2016)

 

 

{tab=Sezon 2}


 SEZON 2



ODCINEK 10 (04-11-2015)


ODCINEK 09 (24-10-2015)


ODCINEK 08 (15-10-2015)


ODCINEK 07 (11-10-2015)


ODCINEK 06 (02-10-2015)


ODCINEK 05 (26-09-2015)


ODCINEK 04 (21-09-2015)


ODCINEK 03 (13-09-2015)


ODCINEK 02 (08-09-2015)


ODCINEK 01 (29-08-2015)

 {tab=Sezon 1}

 


 SEZON 1


ODCINEK 10 (03-03-2015)


ODCINEK 09 (02-03-2015)


ODCINEK 08 (29-05-2014)


ODCINEK 07 (07-05-2014)


ODCINEK 06 (07-05-2014)

 


ODCINEK 05 (07-05-2014)


ODCINEK 04 (11-04-2014)


ODCINEK 03 (10-03-2014)


ODCINEK 02 (26-03-2014)


ODCINEK 01  (19-03-2014)

Czytany 9751 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 28 wrzesień 2017 08:24

PANEL LOGOWANIA

PROBLEMY I PYTANIA

Włącz/wyłącz Dźwięk Emotikony Historia Małe info Kide Chat

Powered by Kide Shoutbox

20:30-- Asnet: Juz jest ok laduja sie wszystkie
21:24-- bajozg: Bedzie 5 sezon The Originals czy to juz jest koniec?
21:30-- admin: Jest zamówiony 5 Sezon :)
21:30-- bajozg: :)
21:33-- bajozg: Z jednej strony fajnie z drugiej jednak juz 4 jest krecony "na sile".
21:38-- bajozg: i jeszcze pytanie o serial ktorego tutaj brakuje "Time After Time" nie orientujesz sie przypadkiem ile jest odcinkow w 1 sezonie?
20:38-- admin: 12 Odcinków w 1 Sezonie TIME AFTER TIME
21:29-- admin: ale tylko 5 wyemitowano zanim skasowano serial
18:32-- JAfon23: Kiedy beda napisy do lucyfera?
22:04-- admin: Nie wiem, jak będą to dodam
15:32-- Thomix24: Witam! Czemu odcinek 6 sezonu 5 "Agentów TARCZY" nie działa? Na stronie anyfiles co prawda jest, ale nie uruchamia się, a na tej stronie jest niedostepny.
14:40-- admin: Bo nie dodałem go jeszcze na stronie, mam inne obowiązki a stronę prowadzę hobbistycznie w wolnych chwilach
14:50-- admin: Dodany 6 i 7 Odcinek
18:18-- Thomix24: 6 odcinek dalej szwankuje.
19:23-- admin: Wgrany na nowo odcinek teraz działa :)
11:50-- Thomix24: Można wiedzieć czy będziesz udostępniał nowy sezon "The 100" na stronie? :)
9:00-- admin: Będzie na stronce :)
18:02-- Aqulina8: Jesteś rewelacyjny. Super sprawa to co robisz. Mam pytanko kiedy dodasz Lucifera odcinek 19 seria 3?
3:41-- Aqulina8: Dziękuję za Lucifera, pozdrawiam.
13:54-- Dedeq: Planujesz wrzucić wszystkie odcinki Timeless gdy się pojawią?
9:56-- admin: Wrzucam te które się ukazują na torrentach w wersji z lektorrem
11:17-- Aszli: Witam :)
Dziękuję za kawał dobrej roboty jaki robisz, bo mam co oglądać :)
w 17 odcinku 3 sezonu The Flash napisy są tylko do 22:25 a potem niestety pustka ;)
Pozdrawiam
15:59-- admin: Sprawdze i poprawie :)
13:58-- admin: Malutki błąd się wkradł to nie Sezon 3 tylko Sezon 4 Odcinek 17 ,
napisy dodane poprawne, miłego oglądania :)
10:48-- Aszli: Bardzo dziękuję. :)
8:19-- admin: Aktualizacja linków dla Westworld Sezon 1
9:49-- Aqulina8: Cześć,czy wrzucisz Lucifera odcinek 25?
14:46-- admin: Jak będą napisy
18:03-- Aqulina8: Super, dziękuję:):):)
21:38-- lord7seven: humans sezon pierwszy wszystkie odcinki nie odpalają się
22:38-- admin: skasowany z serwera
8:25-- KaiWren: cos sie posypalo ze zaden odcinek zadnego serialu nie dziala?
19:01-- admin: Serwis Anyfiles chyba padł na amen :(
19:01-- admin: na głównej stranie pisze serwis zamknięty
22:22-- Aszli: No to mnie pocieszyliście :( a właśnie chciałam nadrobić zaległości :_(
2:03-- admin: Raczej nie bede w stanie tego odratowac, także jestem zmuszony zakończyć charytatywną dzialalność udostępniania seriali na stronie

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj

Statystyki

590497
DzisiajDzisiaj435
WczorajWczoraj797
Ten TydzieńTen Tydzień3005
Ten MiesiącTen Miesiąc14004
WszystkieWszystkie590497
Najwięcej 07-05-2018 : 1754
Twoje IP: 54.225.17.239
Zalogowani 0
Goście 17
Zarejestrowani 68
Zalogowani
-