środa, 04 marzec 2015 22:56

The Secret Circle (2011 - 2012) Zakończony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

 


OPIS


"Tajemny krąg" to ekranizacja serii powieści autorstwa amerykańskiej pisarki L.J. Smith. Serial opowiada o nastolatce Cassie Blake (Britt Robertson), która w pożarze traci matkę. By zapomnieć o tragedii postanawia przeprowadzić się do swojej babci mieszkającej w miasteczku Chance Harbor. Kiedy Cassie poznaje swoich kolegów ze szkoły, Dianę (Shelley Hennig), Adama (Thomas Dekker), Nicka (Louis Hunter), Fayę (Phoebe Tonkin) i Melissę (Jessica Parker Kennedy), zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Po pewnym czasie nowi znajomi dziewczyny oznajmiają jej, że pochodzi z rodu czarownic, tak jak i oni. Młodzi ludzie postanawiają zawiązać krąg, dzięki któremu będą mogli kontrolować swoją moc. Jednakże pojawiają się niebezpieczne moce, którym zależy na zdolnościach członków "tajemnego kręgu".

 

 

 

ODCINEK 22



ODCINEK 21



ODCINEK 20



ODCINEK19

 


ODCINEK18

 


ODCINEK 17


ODCINEK 16

 


ODCINEK 15



ODCINEK 14

 


ODCINEK 13



ODCINEK 12



ODCINEK 11

 


ODCINEK 10


ODCINEK 9

 


ODCINEK 8

 


ODCINEK 7

 


ODCINEK 6


ODCINEK 5


ODCINEK 4



ODCINEK 3



ODCINEK 2

 



ODCINEK 1

Czytany 1223 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 12 marzec 2015 20:35

PANEL LOGOWANIA

PROBLEMY I PYTANIA

Włącz/wyłącz Dźwięk Emotikony Historia Małe info Kide Chat

Powered by Kide Shoutbox

11:33-- admin: Tak
11:33-- admin: mobilna wersja jeszcze nie jest gotowa
10:41-- ontari: witam, chcialabym zapytac kiedy pojawi sie drugi odcinek 6 sezonu grimm? :D
12:33-- admin: Jak ukażą się napisy to będzie :)
0:28-- bajozg: Wiadomo moze kiedy premiera The Originals S04?
13:54-- admin: 18 Marca :)
0:12-- bajozg: Dzieki
8:24-- Aszli: W 12 odcinku 12 sezonu Supernatural nie ma napisów.
18:30-- admin: Już dodane ;)
15:04-- Aszli: Dziękuję :)
12:14-- Shao Pan: witam, zauważyłem, że nie ma odcinków od 10 i dalej serialu agents of sheild sezonu 4
20:59-- admin: Niestety co wrzuce odcinek z Marvels Agents of SHIELD to po paru dniach usuwają :(
14:18-- Shao Pan: Aha, rozumiem. W takim wypadku będę musiał poszukać gdzieś indziej :|
7:50-- Yennlol: Kiedy beda kolejne odcinki Lucyfera? Na razie mozna obejrzec 13 odcinek sezonu 2 a kiedy beda kolejne??
18:08-- admin: 14 Odcinek wychodzi 14 Maja :)
22:28-- lord7seven: zamiast odcinka Legends of tomorrow S02e09 zlinkowany odcinek do supergirl
7:58-- admin: poprawione :)
18:08-- lolekkuba: Ej prosze dodajcie 16 odc lucyfera ! :D bym był wdzięczny
18:38-- admin: Premiera dopiero 15 Maja :)
14:32-- Magni: Witam, zamierza Pan dodać napisy do najnowszego odcinka Lucyfera? :)
14:36-- Magni: O, już są. Pozdrawiam :)
20:12-- Lulz22: Dałoby się dodać 13 reasons?
20:12-- Lulz22: ;)
18:20-- admin: Da radę ale to potrwa bo działam na LTE i ciężko się wysyła :)
10:33-- Asnet: Witam czemu odcinki serialu Salem w ogóle nie chcą sie wczytywać i sezon 1 i sezon 2 nie wiem jak 3 :) czy można to sprawdzić z góry dziękuje Pozdrawiam.
21:33-- admin: O które odcinki chodzi ?
20:30-- Asnet: Juz jest ok laduja sie wszystkie
21:24-- bajozg: Bedzie 5 sezon The Originals czy to juz jest koniec?
21:30-- admin: Jest zamówiony 5 Sezon :)
21:30-- bajozg: :)
21:33-- bajozg: Z jednej strony fajnie z drugiej jednak juz 4 jest krecony "na sile".
21:38-- bajozg: i jeszcze pytanie o serial ktorego tutaj brakuje "Time After Time" nie orientujesz sie przypadkiem ile jest odcinkow w 1 sezonie?
20:38-- admin: 12 Odcinków w 1 Sezonie TIME AFTER TIME
21:29-- admin: ale tylko 5 wyemitowano zanim skasowano serial
18:32-- JAfon23: Kiedy beda napisy do lucyfera?
22:04-- admin: Nie wiem, jak będą to dodam

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj

Statystyki

394977
DzisiajDzisiaj160
WczorajWczoraj598
Ten TydzieńTen Tydzień4871
Ten MiesiącTen Miesiąc12372
WszystkieWszystkie394977
Najwięcej 10-25-2017 : 1219
Twoje IP: 54.196.201.241
Zalogowani 0
Goście 32
Zarejestrowani 45
Zalogowani
-